really hard.

Skrivet 2008-03-11 @ 19:56:59
det var trevligt i stan idag. fast vi bowade aldrig, vi var väl typ slut. :D
hahah min rap, jag dör. klart jag gör bort mig som vanligt :) men det var skoj igen

det är alltid du, alltid du som kan få mig på sämst humör. Förstår inte varför det fortfarande är så. och det gör mig faktiskt rätt pisst. men vad kan jag göra? Spelar ingen roll hur jag gör, det försvinner ju fan ändå inte.

köpte hårfärg, så senare ska nog syrran färga det på mig :) typ fortfarande brunt, med blonda slingor. får väl se hur det blir, kan ju bli typ lite orangeaktigt med. men det får vi väl se sen

& jag mår illa, känns inte bra. Kollat på dh och käkat pommes nyss, i'm so onyttig man kan vara nästan ;)


you hit me right in the heart. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback