snack.

Skrivet 2008-03-14 @ 23:08:50
först skola skola skola. efter de, åkte josefin hit :) trevligt trevligt. vi gjorde lite olika saker & sedan åkte hon hem vid halv 10 tiden kanske.   nu ligger jag i soffan och glor på dh, såklart. fast lite tråkigt, eftersom att jag redan sett domma delarna hemma hos julia. menmen;D är rätt trött också. kanske borde krypa ner snart, vet inte än.
får se om jag och emelie skulle till stan imorgon också, det vet jag inte heller. melodifestivalen är ju också, så kanske blir sittandes framför det, jag har verkligen ingen aning om vad som händer, haha.
förresten hade jag sp-prov idag, det gick som det gick.. men har man inte pluggat så har man ju inte.
och jag behöver verkligen en eller två, praoplatser nu. snart är det ju försent och då får jag väl antagligen någonting jag veeerkligen inte skulle vilja ha. emelie vill att jag ska praoa med henne på öb nu, för där har hon fått plats. fast det är inte direkt vad jag vill göra, men om det inte dyker upp någonting bättre, kanske jag får ta det med henne. Men jag får väl leta vidare lite, och tänka mera på vad jag vill göra. Två förslag jag har är antingen hos pappa, eller hos fotografen. det är svårt det här, faktiskt. Alla säger ju nej och sånt, så man kanske borde ta tag i det här lite bätte än vad jag gör...


njae, det blir väl tillbaks till tv,n nu antar jag. jag har ingen bättre för mig egentligen, så jag fattar inte varför jag inte drar och lägger mig. men jag är ju faktiskt en nattmänniska. hoppas man får bättre lön för detdär när man börjar jobba på riktigt.


& jag önskar att det vore så hela tiden, fan va det hade varit bra.
du är bra på att göra en glad, men du är också jävligt bra på att göra en ledsen. jag gillar verkligen den ljusa sidan. Ibland mer & ibland sämre. kan faktiskt nästan hata dig ibland. men det hatet går över till någonting helt annat. jag är inte direkt bra på att vara arg, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback