stand up.

Skrivet 2008-03-10 @ 21:37:53
hahahha ärligt talat jag pissar ner mig.

jag ringde hem till julia ;

-hon sover
jag- men jag skulle ringa och väcka henne
så ropar dom på julia igen.  så hör man i bakrunden " JAG SOVER "
så la vi på, så ringer jag julias telefon.  hahah :D hon lät pigg och kry

i det samtalet blev vi helt plötsligt djur :o  julia blev tupp och jag gris. hon är ju lite rolig :D haha & död lät hon. Men jag hade faktiskt sagt att jag ringer och väcker henne. hon får skyulla sig själv. hiho
iallfall. josefin kommer hit imon vid 11. sen ska vi träffa julia i stan nån gång. emelie ska ringa mig om en kvart, så får se om hon ska med också:)

haha:)   jaja dom är jobbiga,men det får man stå ut med :D

Kommentarer
Postat av: JULIA

vadå gris&ko?;D jag hänger inte riktigt med :):)

2008-03-11 @ 10:23:17
Postat av: JULIA

alltså jag menade tupp , höhö

2008-03-11 @ 10:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback