varför

Skrivet 2008-03-20 @ 17:10:21
det var en slappdag idag. men jag är as trött typ. började med två timmar projekt. sen no prov, som jag ionte hade pluggat med. så fick gå tjugo minuter tidigare. mat. sen matte, det var också slappt :) sen bild, alltså slappare. sedan ställdes sista lektionen in:D jag, josefin, chrisitan och moa spelade volleyboll. tyvärr kunde vi inte komma hem innan det. så det blev ju den vanliga. sen blev det hem iallfall :) haha, va fnissiga vi blev en stund där. konstigt, men gott var det iallafall:D
och vi skratta så vi grät, men fy fan va elakt !

senare ska emelie komma, hoppas hon kommer!  hon ville ta med sig exorsisten, så vi kanske kollat på den eller nåt. scary!
imorgon ska kate komma, vi ska baka till loppisen då ;) haha. jag är inte direkt bra på det, vi får väl se hur våra resultat blir :)

fan va man kan känna sig ensam ibland :/  hatar när det känns såhär.

jag vet inte varför. jag tog det inte speciellt hårt. har inte gjort det än heller. visst, det känns jobbigt. men jag antar att jag inte kunde göra någonting åt det. eller så var det någonting annat. som jag håller för mig själv. Jag försöker väl överleva.. annars får jag väl vänta året ut, så kanske det är borta. men vad ska man säga till sig själv när man har gjort ett ganska stort misstag? Eller ja, jag vet inte riktigt om jag gjorde det. men hade hellre tagit chansen än att fasta såhär.. det kändes tungt. men det har väl ändå blivit lite bättre. Hoppas att det fortsätter framåt, och att jag inte går bakåt, vilket jag redan har gjort en gång. Och min grej som jag skulle göra, den är total förstörd. jag föll in i den själv, nästan. på ett eller annat sätt iallafall, funkade iallfall inte. menmen..

får städa mitt rum och sånt nu, :) jag lyckas alltid få det till bombnedslag på några minuter. så det kan gå:) måste snacka med syster min också!  kanske blir av, vi får väl se. sen måste jag prata med josefin också.

alla behöver någon.

du var, jag gjorde. litade, trodde på. jag behöver. jag vill, jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback