you are

Skrivet 2008-03-19 @ 18:34:36
utvecklingssamtal idag. det gick väl bra. alla lärare tyckte att jag hade förbättrat mig. så det var väl positivt.
fan jag kan inte :/ kommer lipa ihjäl mig tills jag själv dör. vi ska ju typ snart avliva hunden :/ blir ledsen varje gång jag tittar på henne. ärligt, levt med den hunden sen jag var pytteliten. fan va det känns. kkommer vara helt tomt :( 

julia har åkt. kaitlynne och emelie var sjuka. men dagen var bra ändå:)

har kollat på dh, senare blir det men in threes och troligen top model. jag ska inte hänka mycket framför datorn. jag  blir depp som fan ibland av det alltså :/ and yeah i probably know why..

cuz i'm broken.

you make me feel.  .kksagsjgs saker är verkligen bra blandat med så jävla mycket dåligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback