50 frågor.

Skrivet 2008-05-25 @ 19:29:41


1. Vad blir ditt namn baklänges? adi
2. Hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhus? över 7 timmar.
3. Platt eller lockigt hår? platt, men lockigt är fint :)
4. Är du kär i någon? tror inte det.
5. Vad gör du när det regnar?  det vanliga, förutom är att vara ute typ:)
6. Har någon av dina drömmar gått i uppfyllelse? jag vet inte faktiskt. ;o
7. Vem ringde du senast? maria
9. Har du haft vattenkoppor? ja
10. Har du testat karate? nej, eller en idrottslektion hade vi ju.
11. Vilken ringsignal har du på din mobil? nån dålig samsung melodi.
12. Vatten eller mjölk? vatten
13. Första sporten du gick på? tennis ;o
15. Hur gammal har du tänkt & bli? jag har ingen aning.
16. När åt du fiskbullar senast? oj, det var år sen:D
19. Vad åt du senast? godis ;(
21. Vad är du mest rädd för här i världen? småkryp, ganska mycket mer,
22. Har du vart kär i någon kändis? jaa, anders. HAHA
23. Läser du på baksidan av mjölkpaketen? sometimes
24. Röd, blå, grön eller gul mjölk? grön
25. Vad har du för färg på ditt påslakan? blått
26. Vad ska du döpa dina barn till? no idé
27. Sommar eller vinter? summer<3
28. Bikini eller baddräkt? Bikini
29. Snyggaste läraren? ehm, hehe
30. Är du mörkrädd? nej
32. Riktig gran eller plastgran? real
33. Tänt eller släckt vid läggdags?   släckt!
34. Godaste drickan till frukosten? juice, alltid:D
36. Vem kramade du senast? mumma tror jag? ;D
37. Älskar du att sjunga? ja;D
38. Vill du bli president? nääää
40. Duscha eller bada? duscha <3
41. Kan du ditt mobilnr utantill? haha ibland kan jag:D
45. Vilken färg har din jacka? vilken? ;)
46. Använder du långkallingar? ne :)
47. Har du höjdskräck? ne inte så, älskar höjder:D liseberg säger jag.
49. Vad/vem var det som fick dig att skratta senast? maria !
50. Vad ska du göra nu? lyssna på musik, och sega mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback