aaj för solbränna!

Skrivet 2008-05-12 @ 17:57:27
jag har haft ont hela dagen. det har faktiskt sett ut ibland som om jag sketit på mig. vilket är pinsamt! mina ben gör otroligt ont, för att inte nämna magen. jäääävla svin, ont ont som fan!  sen kändes det som om jag fick feber, kan ju vara någonting med det att göra. och sen blev jag jättetrött. men vi fick sluta halv tre idag iallfall. härligt :)  sen var jag hos emelie en stund.
hände några roliga saker när vi var på lunchrast tycker jag allt. folk är roliga ibland. och vi är jävligt pinsamma. varför gjorde vi det där? och varför berättade jag det för dom? jävla pucko kompisar har jag altlså.

imorgon blir det stan med josefin sen efter praoen :) ahon ska shoppppa! och jag ska väl leta efter någonting till pappa som fyller år på fredag också. har en liiiiten aning om vad jag ska köpa. men jag är inte riktigt säkert ännu :)  förresten finns det en del saker jag vill köpa till mig själv också :/ haha.   speciellt skorna som inte finns kvar någonstans längre.. det är faktiskt lite sorgligt för min del, :)

ikväll blir det duscha, ska nog spela lite ps2 också, hoho. sen blir det slapppt, jag orkar typ inte röra på mig. eller det gör så ont om jag måste göra det. förstår inte vilken smärta jag kommer få när jag ska duscha. eftersom att det sved lite lagom igår när jag skulle det. kan tänka mig hur härligt det blir idag. jag är verkligen en krääääfta!

vad ska man säga? hade hoppas på det där idag. bara walka förbi. det hade varit jävligt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback