älgar

Skrivet 2008-05-10 @ 16:24:11
solsolsool, underbara jäkla sol! jag är väl kanske lite bränd. men det är sånt som händer :)  blev inge gbg, blev lite försent, men vi drar nån annan gång :)

har väl legat ute sen 11 ungefär. tills fyra kanske. haha :o får väl se vilken kräfta jag blir senare. emelie ska väl kankse komma hit sen, vi får väl se :)
sen har jag och josefin bestämt en tid  vid klockan sex, haha va töntiga vi är (A)  hon berättade om en älg i telefonen. den hoppade ´på henne och började sedan prata med henne. sen satt dom där på josefins filt, i den varma solen och pratade om lite allt möjligt. Älgen frågade om den kunde få ett äpple, sen när josefin gick in och hämtade ett äpple, fanns det 23 älgar till. då var josefins gräsmatta full. (den hade druckigt ;o) fast den var också då fylld av älgar, om ni förstår?
okej, kanske inte riktigt så hon berättade. men det hade väl varit roligt? :D

jag måste städa mitt rum. måste jag ju alltid. jag orkar inte, ja jag är väl lat... men schh om det :)


så vad vill du mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback