are you?

Skrivet 2008-05-25 @ 15:09:19
vaknade rätt tidigt idag ändå. dom väckte mig, två gånger dock. sen blev det frukost :) sen har jag varit ute sen dess ungefär.  jag har läst mer en en halv engelskabok, känner mig duktig :)  sen kom syrran och hennes kille. vi åt morsdag tårta.  egentligen borde väl man inte fira någon sådär? kärlek borde ju ges så hela tiden.  fast, kanske inte med tårta varje dag?:D

vill helst bli klar med boken idag, får se om jag orkar läsa mer. sen har jag en sak till att göra. men jag vet inte om jag ska skita i den faktiskt. det får bli som det blir denna gången.och de var samma jag sak jag sa innan. men det är faktiskt samma sak som förut.  sen har jag lite mer saker, som jag kan klara av att göra klart :)  får fan göraså nu. sen får jag ta igen, med hjälp eller någonting, bara jag ska få allting gjort..

ikväll blir det tv, allt som en vanlig slapp söndag.   sitter ute på altanen nu, det är kallt för stunden, men när solen ligger på är det riktigt gött. bara jag som frusit lite av alla idag då men. :D skönt, fast med lite för kalla vindar.

Vet inte om det jag gör är en bra anledning nog.  du får mig att på riktigt dåligt, du får mig att må skit heltenkelt. och jag säger som jag tycker, känns ibland som att du tar åt dig det. vilket är bra, för jag vill att du ska veta hur jag tycker( inget dåligt i det jag har sagt) men ändå så skiter du i det senare och gör så ändå. :(     ska jag vara rädd om dig när jag inte får någonting från det?  visst, kommer väl alltid kanske vara det. men kanske inte på det sättet så länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback