bästa

Skrivet 2008-05-31 @ 15:35:47
går dagen gick jättebra. även om jag inte visade någonting, så hade jag att göra.  massa folk som ville köpa fika och sånt där:)   stannade kvar efter skolan, fixade iordning och allt det där. sen hade vi kul , hehheheh :D  läskigt men roligt like hell.
det var slut vid åtta, städade och fixade, sen åkte vi hem.  lämnade av emelie, sen åkte jag och josefin upp till mig. kollade lite på talang. sen tog vi cycklarna(cp-cykeln) och åkte ner till sjön. där vi badade! mitt årsförstadopp. härligt härligt. jättefin solnedgång var det!  doppade oss 3 gånger. klockan var då ungefär 10, så jävla underbart väder.
sen vaknade vi nu på morgonen, drog direkt ut och solade. sen sola, sola sola, sen åkte vi och badade på ett annat ställe. fy sjutton va härligt det är!  sen åkte vi tillbaks hem och solade ännu mer. vi har spelat lite "träspel"glömt va det heter. och fotboll. sen somnade jag så sött så på studsmattan i den stekheta solen. gött :)
vi har typ precis kommit in,  ska fixa oss och så för vi ska till liseberg. kate och julia är redan där :)
imorgon är det lite oklart hur vi gör, men vi får se.  josefin övernattar i natt igen :) great.
varit två härliga dagar. hopppas på en nice dag imorgon med :)

det känns väl bra? för nu iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback