behind those eyes

Skrivet 2008-05-04 @ 19:47:19
blir lika besviken varje gång. tomt, tomt överallt.  får fan rycken snart alltså. vet inte vad jag ska göra?
det var fint med det innan, brydde mig inte direkt. men nu när det har ändrats är det allting jag går runt och funderar på.  saknar dig gaaanska mycket nu alltså. :/  harrrrrrd.

allting är väl typ över nu, är bara jävligt arg på dig och ditt igrorerande. det är väl kanske allt ..just nu.

känner mig mera duktig.  tvättat och diskat(eller ja, maskinen diskade) och snart ska jag städa mitt rum, och bädda rent :) mysigt. sen blir det dusch och tv. upp tidgare än vanligt, och vara död mot kvällen. inget man vill, men något man måste.

måste väl skynda mig lite nu.. jag har maaassa kläder också, som jag egenltigen inte orkar vika ihop och lägga in. ett minus, fast ett plus är att jag har för mycket kläder än vad jag får plats med. måste ha en garderob eller någonting. skulle passa perfa i mitt hörn. eller där ute kanske. oj, man kanske ska skaffa en klädkammare där?:D hahah hade ju fan vart någonting. men det är väl bestämmt att jag ska flytta dit, typ vid sommaren eller så:) kan ju bli skönt, men det är läskigt där på kvällarna när det blåser eller regnar. låter spökligt. hahah (A)

behind those eyes you hide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback