blanktecken.

Skrivet 2008-05-14 @ 17:55:34
´haha nu orkar man knappaast gå upp länge. men men. vi var ju inte alls klumpiga :) färg överallt. men det var väl mysigt? :D fick på kläderna och sånt, skorna är väldigt snygga också. sen tog vi hem våra kartonger också. 207 kakor. ojoj!  :D kommer bli trött på dom säkert. (A) märker vi. jag är kakmonster iallfall.
var hemma hos emelie typ fem sekuinder också. väntade på mother. åkt hem och nu ska jag kanske städa mitt rum. måste, jag gör det adrig fan. även om jag säger att jag ska. jag är duktig 8-)  sen blir det men in trees, och kaanske top model. om det inte kommer nån sport som ska förstöra då, såklart.


 du kan ju försöka förstå iallfall. men när du inte gör det är allting bull. vill kasta det i soptunnan och gå vidare. men visst, det är så så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback