:(:(

Skrivet 2008-05-22 @ 17:09:07
när man mår riktigt illa psykiskt. går det ut på det fysiska också. känner mig tung, illamåeende, med huvudvärk och magont. plus allt annat som gör ont också.

ännu lite mera salt på såren fick jag idag :)  det behövdes för att trycka ner mig ännu lite mer. göra mig lite mera ledsen. få mig att börja bråka med min mamma. sura på henne, skälla på henne för någonting hon egentligen inte gör. men jag skulle ändå gärna vilja ha lite mera hjälp på min sida. ingen som hjälper mig. ingen som förstår någonting.. visst jag har jättesnälla kompisar.  roliga och allt såntdär. men ingen som förstår mig ändå. ingen som på det sättet frågar hur det är.
har fan inte mått bra på senaste veckorna nu :(  allting kommer upp, massa saker händer.

hur jävla länge kan man ta den skiten?

Kommentarer
Postat av: jos

:O känns inte bra att du skriver så. frågar ja aldrig hur det är på "det sättet"? :/

2008-05-23 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback