feel this way, ah

Skrivet 2008-05-08 @ 18:19:30
hejhå idag var ida lite sur. inte konstigt.blev bättre mot slutet av dagen iallfall.  ingentnig om praoen idag, fick sluta vid ttvå, japp dom "älskar" oss verkligen. ville bara bli av med oss. älskade of them all, säkert. sen åkte vi hem, så var pappa så snäll så han orkade inte åka tillbaks hem, eller hur fan jag ska säga det. han orkade inte komma hem emellan. så jag fick gå ungefär 5 kilometer. det är ju kanske inte så värst mycket. men det är mycket när man "tvingas" gå. eller ja, om jag hade velat, hade ja ju kunnat vänta till ungefär 10, fast det hade jag nog inte orkat.
iallfall, när jag kom hem. la jag mig lite ute i solen. skööööna underbara vädret!
kände verkligen för att ligga på stranden med josefin,julia,emelie och kaitlynne. det hade varit mysigt. det är ju lixom vi:D visst, hade varit jättemysigt med flera också faktiskt. sånt ska hända sen i sommar. måste!

tycker synd om meyya!!! hon skulle häälsa på oss och så var vi inte där:/ lunchrast precis när hon kom. kände mig hemsk då:( 

förresten, snygging med leendet på praoen idag. blev typ as rädd för han i början. men sen:D haha varken emelie éller jag kunde hålla oss. sen log han hela tiden mot en, oj säger jag abra:D

synd att man kommer hem så sent att man inte kan steka i solen lite till. men funderar på en sak. får se om det går också då.

that one that always makes you smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback