getting colder

Skrivet 2008-05-01 @ 12:08:39
307982-140
josefin, jag saknar arne:(

jag blev som du blev för mig.

pratat med josefin lite nu, och kaitlynne också dock:D  måste väl snacka med julia med. och emelie också. och ja :o  men vädret fick inte spela nån roll imorgon. bara för håret som jag sa. haha ytligt? :O nejdå, men jag kom på att det inte spela nån roll sen.
vet inte om jag vågar ha med mig kameran? kanske tappar den, eller så gör josefin sönder den,

fan va klumpig jag var igår när jag var hemma. :Dhaha det var fan nästan hemskt.
men det var väl kul igår ändå om vi inte gjorde så mycket. säger bara det, våran humor slår allt :)

Kommentarer
Postat av: Em-pem

Hejsan! Min blogg handlar en hel del om ätstörningar, om
hur man tar sig ur det osv. Svarar på frågor som golk skickar på mail etc. Om du har några egna erfarenheter eller bara åsikter, så tala gärna om dem :) / ems

2008-05-01 @ 12:15:56
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: jos

haha, varför tar jag åt mig? XD
jag saknar arne oxo :/. och jag ska fan inte tappa din kamera :D. men jag ska inte heller ha med mig någon väska denna gång :D :O. Hopaps det blir superkulkul :D

2008-05-01 @ 19:50:28
URL: http://springiregnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback