honom.

Skrivet 2008-05-09 @ 20:35:19
jag försöker fixa lite på bloggen igen. jag orkar inte fixa sådär jättefint som massa har. men detta får väl duga tills ett tag framåt. men bilden på mig är bara tillfällig. lite fjortis på den. men jag har faktiskt ingenting bättre just nu. så det är väl vad folk får tro om mig om dom vill just nu :)  kan ju inte påstå själv att jag är det faktiskt!  vad folk nu egentligen ser som fjortis. men oftast går dom ju på utseendet. jaja.

jag är jättetrött fortfarande ja. kanske borde dra mig ut lite. orka inte ens kolla på talang ju! eller kanske ska se det sista ändå. jag är verkligen trög/lat jag :)

hon pratar, hon förklarar, hon är ärlig, hon berättar allting, hon är som klistrad för honom.. han lyssnar inte, han bryr sig inte. han pratar alltid om annat. vad hon än gör så kan han inte finnas där. han kan inte finnas vid hennes sida när hon behöver, han kan inte stanna och lyssna på vad hon har att säga till honom. För honom finns allting. allting förutom henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback