i wanna let you

Skrivet 2008-05-05 @ 18:29:42
praoen idag då. gick ju superbra att hitta i början. ja, eller inte. sen var jag och emelie lite klumpiga och fick göra massa extra jobb för det, visst det var vårat fel så:D sen blev det bättre och bättre. till en början kändes det som ett helvete. "fan,här vill jag inte stanna i två veckor"  men det blev bra. får väl se hur det vänder sig sen då men. nu kändes det bra. han vi jobbar hos är ju lite rolig. tyken, på skoj eller inte. rolig är han . sen jobbade vi med en annan kille. åh:) haha, så snäll är han. tror jag. lite lääskig men han är på sitt sätt! underbart. sen en annan snäll kille också, som hjälpte oss på slutet. han var snäll han :) sedan fick man massa kunder idag också. vissa pratade inte ens svenska. så det var lite svårt att förstå vad dom ville ha. men tur att dom inte blev arga för att man inte kunde hitta allting. det är ju faktiskt första dagen! men vi gjorde så gott vi kunde. :) försökte leta, om inte hittade, letade vi bara upp nån som jobbade där, gick toppen:) lite pirrigt i början, men det blev bättre och bättre. Folk är trevligt ibland. haha, en lite äldre dam som inte fattade så mycket som bad om hjälp. hon var värsta go,kunde inte hjälpa henne, men gick runt och leta och leta, sen fick jag fråga. så sahon sen"tack så mycket för att du försökte hjälpa mig" och lite så:) ahha det var så kul:D  dom andra smo man inte kunde snacka med var en annan sak :D haha, men det var roligt alltihop. minst 10 kunder har jag försökt hjälpa iallfall.
 emelie och jag harvarit riktigt duktiga idag tycker jag :)  undra hur slut man kommer vara efter domma veckor.  till lunch åt vi med kaitlynne, inte så länge. men vi hann träffas iallafall!
upp halv 6 imorgon med då. lyckos de som typ får börja vid 10 tiden! hade ju varit lite skönt. menmen. om man skulle få sommarjobb skulle de va toppen. inte värlldens bästa jobb, men det skulle väl vara bra. om dom nu skulle vilja ta emot oss. vi typ lekte och sånt. men de gjorde ju dom med:D eller ja, tilllät oss. "det är bra att leka" ungefär så lät det från en :) men det var bra, trevligt idag!

dusch och sånt, sova tidigt kanske? vetefan om jag orkar detdär. dig. någonting.


haha, naw :) du kanske vill ändå. men jag då? jag vet ju itne :) men det är ändå bra nu. tycker jag. gulligt detdär.haha, förlåt. :) :D

vvet inte om det blir stan imorgon efter "jobbet" vi får väl se hur mycket jag orkar också. måste lämna nyckeln till kusin också. annars får läraren utbrott på mig igen.

jag är typ TÄPT ( inte tät, lärt mig, iallfall när jag skriver ) i näsan igen, jobbigt. jag har börjat med näsdroppar, vilket inte är bra. man ska väl söka läkare. men en sak som är bra, huvudvärken är ju borta nu typ:D glad för det.
men en sak ligger på imtt huvud. klarar inte av när det händer. vet inte vart jag ska ta vägen. vad jag kommer orka göra de dagarna. gråta. gråta lite mer, och lite till. 13 år ungefär. det är fan länge. kommer bli så jävla tomt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. uschusch, kunde inte hålla inne tårarna igår kväll. det är fan de värsta som kan hända nu nästan ... VILL INTE DET:(:(:(:(:(:(   jävla cpcancer fan.

menmen, långt inlägg. och jag blev på ledset humör nu:(  fan. ska väl göra nåt. duscha kanske.
hej .

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-05 @ 18:50:26
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback