jag är en kräfta

Skrivet 2008-05-11 @ 20:58:52
för sjutton! nu har jag plötsligt gått och blivit en kräfta.  solade väl lite för mycket, en del var väl från gårdagen. men nu, haha herrejävlar !  kusinerna blev typ chockade över att jag var så röd:D  blev jag ju nästan själv också. blir nog svårt att sova. gjorde ont att duscha och nu svider det efter att jag har smörjt in mig, kommer väl få missbruka hudkrämen några dagar framåt. jag ser nästan lite rolig ut faktiskt :) men det är sexigt ju!!

nu har jag ett problem också. ska färga håret tror jag. men vet inte riktigt om det ska bli ljusare eller mörkare. kanske ska satsa på blondt igen? nu när det är sol, blir mitt hår ändå ljust, och utväxten kommer fram. men jag är inte riktigt säker :)

ska kolla på tv nu, :)  sen blir det en tidig morgon imorn, skönt !! ( nej )

hur vet man att någon inte går bakom ryggen på en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback