jag är ledsen

Skrivet 2008-05-20 @ 16:22:22
ja, det har jag varit dom senaste dagarna. igår grät jag nästan. idag började jag nästan gråta igen, första lektionen. :/ känner mig ledsen, deppig och så är det saker jag ångrar.
fick inte tårar i ögonen för samma sak som igår. idag var det någonting annat.  Någonting jag verkligen vill ska bli bra. vill inte ha det såhär.- men dom där orden tog fan hårt på mig. Hur ser man det på ett bra sett? Går ju inte :/
jooooobbigt.se

sant. i skolan är jag positiv, glad, rolig. När jag kommer hem känner jag mig liten, ledsen och väldigt tråkig.  Det är så det är. som jag ser det nu har jag det bättre i skolan. ingenting fel hemma, men jag mår inte bra, psykiskt.
Jag måste nog ha folk omkring mig. 
Läste en sak också. Om den man gillar, inte gillar en tillbaks. känns allting mörkt, det jkänns som att alla hatar en och att alla bara snackar skit om en. allting är alltså mörkt.
men om personen man gillar, gillar en tillbaks. då är allting tvärtom. allting känns bra, alla är snälla, trevliga och allting såntdär.  och det är faktiskt sant. Även om jag inte känner att folk är så trevligt. så försöker jag alltid att vara trevlig iallfall. Men hur känns det egentligen när man försöker vara snäll och bara får en massa skit tillbaks? ...

___

porientering imorgon. jag och josefin. vi får väl helt enkelt se hur det slutar :D men det kommre nog bli bra. vi kanske kommer hem sent på kvällen 8-)  men då skyller vi på söta josefin istället.

matteprov imorgon också. hoppas väl att det ska gå bra.
måste verkligen prata med min mamma. gillar fortfarande inte dendär panikgrejen i magen. uuusch..

det verkar som att jag ändå bara fixar mer problem.  Fast ja, du ska veta hur jag kände. och hur jag fortfarande känner.  ingen härlig känsla iallfall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback