Kära hund.

Skrivet 2008-05-18 @ 10:38:21
307982-150
min snutt ser ganska arg ut på den bilden, fast det är hon aldrig :)


okej kan verkligen inte hålla tårarna inne. kom till henne när hon låg i soffan, sen hoppa hon nästan på mig. som hon alltid gör när jag kommer.
då kunde jag inte hålla mig längre utan brast i gråt. kan fan inte ta det att hon ska avlivas .
kan inta ta att jag ska alltid vara borta från henne. hon har funnits där så länge jag kan komma ihåg. alltid lika glad. kan inte :(  kommer lipa ihjäl mig själv. gråter ju tillochmed nu, :( 
visst, det kanske är bäst för henne själv. Hon mår ju inte jättebra. men hon har sina stunder nu när hon är jättepigg och lycklig. vill inte ta någonting ifrån henne, men jag vill ju inte heller att hon ska lida. det är den ända anledningen till att jag kan klara dethär. "klara och klara"
VERA <3

Kommentarer
Postat av: agneta

det är alltid hårt att fatta beslutet att avliva ett djur, men om man vet att det är det enda att göra så brukar det kännas bättre när det är gjort. sen ska man inte vara rädd för att vara ledsen och sörja, det hör livet till...att tycka om någon är att öppna sig för den smärta man känner när denne är borta...

2008-05-18 @ 10:51:35
Postat av: Anton DTV (blondast av alla)

Ja, det gick faktiskt bättre än vad jag trodde...tråkigt med hunden :/

2008-05-18 @ 11:24:53
URL: http://detrevannerna.blogg.se
Postat av: jos

:/ jag vet inte vad ja ska skriva, för jag har ju aldrig själv varit med om det. men jag ska stötta dig :)

2008-05-18 @ 18:10:28
Postat av: Jenny

tack så mycke :D

2008-05-18 @ 19:56:13
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback