let go

Skrivet 2008-05-28 @ 21:28:01
jag har pluggat, det är bra.  jag har duschat och det svider som in i helvete, det är inte bra.

sanningen svider. men jag måste. hur jag nu en ska göra det här så måste jag. jag märker ju hur du är, och nej det är faktiskt inge vidare, inte mot mig iallfall. det är inte så jag ska ha det, jag borde inte ha det så.
du är sån jävla idiot ibland, det är bara det att du inte förstår. nästan ingenting faktiskt.


jag har riktigt ont i såren nu,  duschcreme och vatten gör verkligen inte saken bättre, menmen.  :)
borde sova tidigare idag, men jag vet inte hur det blir med den saken.

känner bara att jag vertkligen inte är på mitt tophumör, fast jag är ändå inte speciellt nere.  what can i do? vill bara släppa dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback