mååste

Skrivet 2008-05-13 @ 19:33:38
idag var det väldigt svårt för mig att gå upp. men det gick tillslut. åkte iväg vid sju. började jobba. jobbjobb. sen rast. vi åt på city som vanligt. sprang runt och åt macka. aktade oss för fåglarna. skrek(mes, jag vet) gick och träffade kate. sen åt hon och vi gick runt lite. sen åt vi glass :) mumsi, hoppade omkring och lite så. fick lite utskällning för att vi hade varit borta för länge. typ bara en timme eller så. men dom får skylle sig själva.  kul hade vi iallfall:)
värsta saken som hände också (A) haha. den histiorien. ibland älskar jag verkligen folket också. och lite mindre. dom muckar så mycket med en. var fan nära på¨att gå till attack där! men sånt gör man ju inte så. vi är så snälla :)

sen fick vi massa kakor. vet ni hur lycklig jag blev? :D  kakmonstret ida här. efter praoen, (vi klantade oss och fick sluta en 30 minuter för sent) drog till josefin som väntade en halvtimme. förlåt! emelie drog efter en kvart för hon skulle hem. sen gick jag och josefin runt i affärerna. eller hon då:o men jag hänger gärna på:D hon kpte en klänning och en bra :D  , inte dåligt. det var fint, ska du veta josefin :)

jag är riktigt trött, borde sova tidigt. men vi vet ju hur det fungerar med den tidiga tiden. inte :D
ska väl göra det gamla vanliga bara.
märk att jag är ganska rödbrun. "jäävlar va röd du är"   (A) ahha. men jag tycker det har lagt sig nu. fast ibland blir det riktigt varmt.
är inte så hunrigt, fetade oss på mc med glass,cola,muffins och dounats.  jag kan inte stava till det just nu. haha :D

jag kan inte vänta. jag vill inte vänta. jag måste vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback