massvis

Skrivet 2008-05-29 @ 17:15:53
dagen har väl varit ganska bra. var ledsen ett par gånger, men det var den där filmen. sen var jag arg några gånger. det var du. sen redovisade jag iallfall.  inte så bra betyg jag fick kanske: " du har ett bra uttalande, men det var för lite fakta och sånt"   då vet jag väl det tills nästa gång iallfall.... men sen fråga hon om jag va nöjd och så sa jag nej, och så blabla. fick väl det gjort iallfall..
nu är det inte så värst långt kvar i skolan iallfall, det är skönt :)  fan va skoj vi hade på engelska lektionen! hahahha.

okej såhär var det i slutet av skoldagen. jag bad josefin hämta ett äpple i mitt skåp åt mig, vilket hon gjorde (tack igen!)  sen fick jag äpplet.  sen tog lektionen slut och alla sticker ut. sen märker vi att nyckeln inte finns.  så jag går tillbaks och letar i klassrummet, sen börjar vi leta lite överallt. sen får vi brottom och hittar inte nyckeln. så vi går och knippsar istället, (inte första gången)  så knippsar vi emelies lås, men där är inte nyckeln. så  försöker vi knippsa mitt, men det gick åt helvete. ;s  sen gick jag och hämta bibliotikarien, så fixa han det. sen började vi skratta, han fixade det as lätt.  "det kunde ni ju klara själva" iallfall, sen hämtade vi våra saker, då jag kommer på precis efter vi har knippsat:  josefin har våran nyckel.  vi går ut ur skolan, (jag har missat min skolbuss och är berädd på att gå 3 kilometer i värmen)  då kommer den andra bussen, och vi får inte åka med eftersom att emelie inte hade något busskort.... inte jag heller, men hade fått låna av kim :)  så försökte vi prata med han, men han blev surig och vi blev suriga. så jag var snäll igen, och stannade kvar med emelie. sedan hämtade hennes pappa oss och så körde dom hem mig :) tacktack.

okej imon, känner mig inte kanske så delaktig. ;/ men jag gillar inte att göra sånt. jag vill gärna sjunga och så kanske, om vi är flera stycken som gör det. då vore det en skoj grej :)  men jag ska försöka göra det jag kan imorgon.  hjälpa till och såntdär. baka och allt ska vi ju göra med :D 
vet inte hur det blir i helgen riktigt heller. men det är något vi får prata om.

hoppas mina sår läker snart, för det gör ju ont. kul på idrotten imon, kommer inte våga springa igen. ;/ 
hopp, ska väl plugga strax. jag är trött som en get.

kom igen ida, skärp dig. det är bra om du väljer den vägen. annars vet du ju bara vad som händer. 
du är röv.  ursäkta, men så tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback