matvrak?

Skrivet 2008-05-08 @ 20:37:29
antingen börjar jag bli ett matvrak, eller så har jag fått en fläng i huvudet. jag vaknar, fixar lite. sätter mig och äter frukost vid kanske kvart i sex. (gäller denna veckan)  sen är jag på praoen vid åtta. då jag plötsligt blir skithunrig och tjatar på emelie att jag vill ha mat. mat mat mat mat. så har det varit sen i måndags. och när jag har käkat, blir jag mätt typ fem sekunder. eller så blir jag inte mätt alls.
och för ca en timme sen, åt jag typ massa mat. timmen senare var jag jättehunrig igen. så jag har precis ätit, igen.
haha, det är typ mat mat mat. och tänk, jag har sett kakor vaaarje dag nu. ni förstår inte vilken jävla plåga det har varit. men jag har inte ätit en, inte en enda. fast ärligt, lite godis har det ju blivit (A)
men det är fan mysko tycker jag. matvrak eller ett matspratt(?). haha-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback