mina sår. min sommar.

Skrivet 2008-05-27 @ 19:58:06
jag vill ge dig vad jag inte kan ge dig. Jag vill ha det du inte kan ge mig.


det syns kanske inte så mycket på bild. men aj va det svider. blåmärket sitter fint där vid sin kant också. och såret vid foten svider riktigt mycket.  det är på något sett mer som ett brännsår, en ett skrapsår. aj säger jag bara. och axeln ser inte vidare bra ut heller kanske. men den vill jag inte lägga ut bild på riktigt än, (om någontsin)  men ont, kan man ju säga att jag har iallfall. men man kan väl säga att min sommar verkligen har börjat för mig nu!

jag ligger/sitter och pluggar lite. måste fortsätta strax. men jag skulle behöva some help också! men mamma och pappa är väl strax hemma.
och gud va jag längar tills vi får sommarlov. eller på något sätt blir det riktigt tråkigt att lämna skolan, kompisarna och allt det där,. men vi har så mycket skoj att göra i sommar nu :) gud va härligt.  tänker på den långa listan jag och josefin har framför oss. vi ska genom föra allt, det har vi lovat :) sen massa liseberg. och maaaassa andra underbara saker.  någonting kommer förstöra en viss del. men det ska jag försöka ta mig igenom. verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback