muffinstime

Skrivet 2008-05-04 @ 15:46:35

JAG har faktiskt bakat muffins, helt själv. känner mig extremt duktigt :) jag kan inte baka, första satsen såg ut som ett helvete, så jag gjorde om. det såg bra ut iallfall:D  men, hehe om man hade sett runt omkring mig, så såg det väl ut som andravärldskriget kanske. HAHA, direkt fint var det ju inte. Men jag tycker faktiskt att jag har varit duktig och gjort det :) tror nog att det blev bra. smeten smakade bra iallfall. blev ju fan mätt på det:D haha, åt kanske lite mycket :$  ska strax testa resultatet:o hahaha.. men det blir nog bra ;)

jag körde typ, gräsklipoparen idag. vet inte vad grejen heter. men man styr som en bil typ, första gången. det var häftigt. åkte och plocka upp pinnar, pappa bad om hjälp så, hoho. men det var kul att köra:D det gick toppen bra.

ska städa lite tror jag, om jag orkar. men jag behöver, som vanligt och alltdetdär:
ska upp tidigt imorgon, usch på det. men det blir nog fint ändå hoppas jag. två veckor, jaja, we will be fine.
glömde mattteboken i skolan, får be min kusin så snällt att öppna mitt skåp och ta med sig den till mig(A) hade lovat läraren att jag skulle jkobba hemma.eller ja, hon hade mer tvingat mig. sen ska jag ju göra provet och sånt shit också, uschhhaa. och jag suuger verkligen på matte(A) hahah.


latdag idag, gött. borde sova längre. ikväll blir det tv, dom där konstiga programmen där man svarar på frågor och får pengar.. sjukt, skulle inte vilja berätta massa saker för hela jävla sverige. okej, jag har väl kanske inte så mycket att dölja. men ändå. stackars människor :((   sitter ju fan och blir nervös själv. fast det roliga är ju att jag säger nej på typ alla frågor. haha, ja jag svarar också (A) mobboffret jag,


ha det fint:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback