over and around

Skrivet 2008-05-10 @ 23:08:24
okej jag saknar det väldigt mycket. mycker mer än väldigt mycket.  det går inte att komma undan med det. vart jag än kollar så ser jag det. ditt namn. störande som in i helvete. och sjävklart finns det ingenting jag kan göra. :/  det är pisst. jävligt pisst om jag får säga det.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, så mycket vill jag skrika.  får åka till liseberg så snart som möjligt.  det här är fan deppigt, och det drar ner alla saker som är bra.  de bra sakerna känns inte ens bra när det sitter på huvudet.  fuckade aas på dig. jag har lust att slå dig. slå dig väldigt hårt. medans jag bara vill krama ihjäl dig.

jag vet att jag svär mycket, föräldrarna har klagat en hel del:D  men kan inte hjälpa det.

man kanske ska låta kudden sluka huvudet nu?

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad bra:)
javisst, du kan ju alltid söka på horoskop på google, då brukar det komma upp några bra! Annars kan du gå in på www.veckorevyn.se och klicka dig in på horoskop. det gjorde jag:)

2008-05-10 @ 23:16:02
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback