quuuiiz

Skrivet 2008-05-10 @ 17:05:52
Namn på dina framtida barn?: jag har inte besämt om jag ska ha eller inte än ju:D
Hur vill du dö?: jag kan dö närsomhelst, bara jag ligger bland massa kakor och godis:D
Vad vill du bli när du blir gammal?: helst gammal:D

Antal människor du skulle ge ditt liv för: jag har bara ett liv, så kan bara ge de till en, typ.
Antal CD-skivor: haha jag har typ två kanske?:D
Antal piercings: två om öronen räknas.
Antal tatueringar: Inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: ingen aning :D nån iallfall.
Antal saker jag ångrar:  största saken jag har på huvudet är jävla cp. de släpper aldrig.
  
DOM SENASTE 48 TIMMAR HAR DU:
Gråtit: nej
Köpt någonting: ja
Blivit sjuk: nej
Sjungt: ja
Sagt jag älskar dig: ja
Tänkt säga till någon att du älskat honom/henne men inte vågat säga det: nej
Träffat någon ny: ja, men inte för att jag känner dom men:D
Pratat med någon: ja
Haft ett seriöst samtal: seriöst samtal? haha har jag väl typ aldrig egentligen:D
Saknat någon: TUSEN GÅNGER JA
Kramat någon: ja
Bråkat med dina föräldrar: ja
Drömt om någon du inte kan vara med: nej
sovit mycket: ja
Velat att det här testet ska vara slut: haha, ja precis för 45 timmar sen , så ville jag det ;)
 

DIN/DITT FÖRSTA...
Operation: aldrig
Piercingen: örat ...
Sporten du började i : tennis
husdjur: en kissemissa ;D
Semester: måste ha varit finland
Konsert: vet inte:D
kärlek: NNNANANNA det va intressant va ;)

FAVORITER...
Filmer:  skräckisar är ju bäst.
Tvprogram:  många
Musik:  massamassamassa!
Dricka: cola / juice
Kroppsdel: på ?
Sport: fotboll är väl en favorit
Favoritplagg:  hm vet inte, men är inne för mys
Skola: jag älskar bollebygd (L) åh puss....
Djur:  HUNDEN (L)
Bok:  vet faktiskt inte, håller inte koll på böckerna så bra.


JUST NU...
Äter du: ingenting
Dricker du: inget
Ska du: fortsätta svara.
Lyssnar du på: musiken
Väntar du på:   josefin
Tittar du på: datorn


DIN FRAMTID...
Barn: vet inte än
Giftemål: huh, för tidigt för att fundera på?
Karriär: hahahah. hej jag har ingen (AA)

_______________

kommer du någonsin? det är då allting kommer släppa. förhoppningsvis, men det kommer aldrig hända. så det får väl släppa själv. om kanske sådär några hundra år framåt. ungefär.'


tell me, how will i know?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback