självisk.

Skrivet 2008-05-19 @ 17:00:28
skolan gick fortfort. det kändes gött att kunna gå upp en timme senare nu. men jag behöver egentligen sova mera ändå.  vi köpte dricka och sånt idag också. får ju inte glömma min choklad heller. mums :)
sen hade vi svenska. skulle göra klart våra "kärlekshäften" då vi sen ska göra en presentation av oss själva. och då skulle jag bara skriva lite övrig fakta om mig själv. och en av frågorna var "djur"  då patricia sa någonting, och jag fick massa tårar i ögonen. och anstränger mig för att verkligen inte börja gråta. då emelie ser hur mina ögon fylls med tårar, strax efter det fylls hennes också. sen säger patricia, nej nu börjar jag också snart gråta. sen började jag skratta, samtidigt som jag nästan grät. sen kastade jag pappret och sket i det.  det är inte kul:(  men emelie är för go:)


imorgon är det ju då tisdag. måste väl plugga och sånt skit. varför blir jag ofta på dåligt humör när jag kommer hem? jag borde vara i skolan mer. eller det går ju inte, jg är ju där så mycket man kan.
sen har vi kommit på att vi inte planerade någonting i lördags.
min klass:) man trivs massvis. det är jätteskönt.
hoppas att folk kan sluta prata så mycket om sig själv. visst jag lyssnar jättegärna. men jag vill gärna höra också "hur är det? någonting du vill prata om?" och sådana där saker, istället för " JAG JAG JAG "
provorienteting imon, haha :D onsdag kommer jag försvinna när vi ska orientera på riktigt.

han kommer väl försvinna. Bort, vartsomhelst.  Det skulle verkligen vara det sista för mig. det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback