soldag

Skrivet 2008-05-11 @ 12:01:41
stack in typ en stund nu:) ska ut igen, det är veerkligen varmt! hur skönt som helst,  min mage börjar bli lite brun nu, inte röd längre faktiskt. men det är så typiskt, jag har alltid brunast mage. solen tar väl bäst där antar jag :D sen bränner jag bara axlarna, men det kanske inte är så ovanligt. igår hade jag "extra" shorts på benen, det var riktigt snyggt ju ;)  hihi.
jag har rosa-naglar nu också, ovanligt för mig :) men det var sommrigt och sött, så jag tänkte att det får passa :) men jag har ju tyvärr börjat bita igen. men med nagellack kanske jag slutar :D man kan ju alltid hoppas iallfall!.

ha en bra sol-dag:)  snart kanske det ska vara dags för det första doppet? jag är lite sen, men iallfall:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback