suuuuuun

Skrivet 2008-05-09 @ 18:22:37
veckan har gått fort. today was good också. men jag tycker det är jävloigt synd att vi inte får vara ute mer, that's bad. svenska engelska? så kan det gå.
åt macka idag igen som lunch, haha vi kom massa måsar:o skrek och hadde oss. hahah, är verkligen livrädd för dom. sen hände det lite andra saker där, vi skrattade och skrattade och ja. :D sen åkte vi snabbt till stan, allting blev lite knas och mina föräldrar fick fan typ utbrott, nära iallfall. bara för att vi ska grilla. men så är det inte ens klart. bajs på dom:D   (överdriver med utbrott, men det lät bra) 
iallfall, ska ju snart grilla då. gottgott:) imorgon blir det kanske gbg. emelies mamma ville ju att jag skulle med till varberg, för hoppningsvis emelie själv då;)  men inte denna gången tror jag :/ nästa kanske`?:) 
sen vill jag sooola (L) också. det är så underbart med detta vädret. 
emelie sa att jag kommer lägga mig vid 11 idag, kommer fan säkerrt bli så. en aning trött, jajjamän!

ida, jag lovar att jag hoppar på (migsjälv) om du gör det igen. fall inte för det. det är förjävligt. rättaresagt, du är förjävlig. på det sättet iallfall. du vill inte ha det så. du vill gå vidare och du vill inte bry dig och du vill vill vill.   bara det att du vill det andra med. and that sucks. men man ska fortsätta, det måste jag.
borta 'r det bra, då märks ingenting. '

förresten, värsta kul när jag sa hej till dom idag.  "hej. - HEJ!   HEJ SÄGER MAN!"  utbrott fick jag på killarna. haha.:D  jag är sjuk, emelie den andrfa sjuka sitter och skrattar då:D gjorde. :D haha. vi har det allt kul tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback