telefon with joseeefin

Skrivet 2008-05-10 @ 21:10:00

haha jag har precis pratat med josefin i 53 minuter :D haha, sjuka är vi ja :)  bestämde lite saker och massa sånt.  fasen va vi skratta när hon sa helt seriöst. "man lever bara 41 veckor!"  Då jag blir chockad och säger "VA?!"
hahahaha. fyfan va vi skrattade då:D tårarna rann på mig. hon gick på vad hon sa själv, och jag blev chockad över att det var så lite. så jävla dumma är vi ibland ja :)  men de var 53 roliga minuter och dom gick jävligt snabbt :) sen hjälpte hon mig lite med 5 uppfinningar. då jag sa stridsvagnen. och hon ba "HAHAHHA, sa du strippvagnen?"  och sen satt vi där och skratta igen :)  haha, ungefär det sista vi skratta åt, eller jag iiallfall var när hon sa " mina föräldrar orkar inte pumpa mina bollar"  okej, snuskvarning, men det var fan kul:)


ska väl kolla tv eller nåt. jag är trött, troligen solens fel :D haha.

josefins och jag möts på msn halv 6 imorgon igen (A) innan dess får vi se vad som händer, kanske sklle handla nåt med mamma. men jag vet inte, vill gärna schteeeka i solen ett tag också. och kanske bränna mig lite mera :D det är gött, men kommer få svårt att sova inatt troligen. okmmer bli varmt.


det jag trodde gick inte så bra. jag kommer inte direkt få det jag vill "ha"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback