vad kallar man det?

Skrivet 2008-05-16 @ 17:26:20
då var det sista dagen på praon:/ faktiskt itne alls skönt. jobbigt att gå tillbaks till det gamla ändå.  fick lite saker idag innan vi fick gå också:) så sött. kommer ändå sakna dom. dom fulingarna.
har varit kul att hjälpa folk, plocka saker och vidare. skämt ut sig och andra saker har man också fått stå ut med. men det är sånt som händer och troligen sånt som inte kommer att hända igen.  Nu börjar man fundera på sommarjobb och de röset. man vill ju ändå få in lite pengar att ha skoj med sen till sommaren. Vet inte riktigt vad jag vill än.

oj, jag vet inte vad man gör i sånnahär tillfällen. det är bra dom här veckorna som kommer kanske. Men vad gör jag när allting rasar? visst, jag kan inte hjälpa det. Typ inte ens lite. för det är inte mitt problem. men deras problem rasar över mig sen. Men jag kan inte hjälpa att jag inte kan göra någonting åt det. att jag inte känner likadant. det är jobbigt, det är inte kul att förlora så, på det sättet.

imorgon ska det kanske vara tjejorna :) får se hur det blir. men troligen hemma hos rex. och jag har så jävla mcyket att plugga på :/  det är hemskt. hinner inte allting-. me´n jag får väl jobba på nu och bara ta det att jag har skjutit upp allting under två veckor. jag är dum, hemskt. uscha.
försöker skicka ett sms till josefin, måste fråga henne massa. och jag orkar inte ringa. jag vet, jag är lat och sånt. men jag är jävligt trött och orkar inte prata i telefon(A)haha.

ikväll blir det bara slappt. trött, huvudvärk och faktiskt jävligt ont i röven. blir väl tv, kanske lite plugg? jag måååste. men jag orkar ju inte.
idag fyller pappa år också. grattis :)  har inte köpt nåt:/ veet ju vad jag ska köpa. men jag hinner ju aldrig. :( känner mig elak och sådär. det måste fan bli av snart. :)  får väl bli en lite sen present antaglogen.

älskad, sen hatad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback