we rock on orientering.

Skrivet 2008-05-21 @ 16:24:00
först matteprov, det gick väl ganska bra.  läraren tycker att jag har fått in det i huvudet och såntdär. får väl se resultatet sen. sen hade vi svenska ett tag, ehm. snackade om massa cp saker? :D  iallfall, sen blev det lunch, sedan drog vi upp och började orientera. josefin och jag var duktiga :)  bäst heltenkelt.  inte snabbast kanske. men jag tycker att vi var rba! :D det var rätt "långt" att gå. plus att jag sedan fick gå några km hem också. gud va nyttigt :D   ska ösa i mig kakorna nu (A) hahaha nej men det hade varit nåt.

kändes bra. känns bra och hoppas bara att du förstår.  ingenting mer.


ikväll blir det ida-slappdag. kanske plugga lite. men senare är det ju men in trees <3  haha. gillar det på något konstigt sett. sen börjar väl pussycatdolls också? kanske att man ska kolla ändå, det är inte direkt bra. menmen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback