(A)

Skrivet 2008-11-08 @ 11:14:02
hejhopp.

har precis duschat, och ska hemifrån vid halv två. jag har  ju inte direkt brottom. så ..
ska träfffa kate i stan sen. vi ska nog allt kolla lite på hockey, hehehehe (A).
sen blir det väl lite fotboll också. oj, vadå killar? :o  men ja, sånt behöver man ibland alltså.  bara kika lite!
sen får vi väl se vad som händer.

jävlar va trött jag var när jag vakna. hade typ skrynglig-hud, eller vad det nu heter, eller vad man nu får av nör man legat still ochg jävligt hårt på ett ställe. hela kinden, armen och magen. haha riktigt snyggt faktiskt!  (A)

iallafall, igår var syrran här =)  som alla andra fredagkvällar typ. haha, vi käka, lkolla tv och sånt slappt som vanligt bara.. sen vid halv 1 var jag död. men nej jag kunde itne somna för ajg kollade på scrubs, haha :D

bajs på emelie också.. ursäkta ordvalet serru ;D


men nu ska jag iväg och göra någonting annat, skriver ändå bara en massa konstiga saker just nu.
men juste, får inte glömma att jag bakade igår :D  rulltårta och ´småkakor.   tjuhu.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback