ett test

Skrivet 2008-11-26 @ 17:01:08

bara därför.

Stava ditt namn utan några A:

id


Är du singel?
ja

Vad lyssnar du på just nu?
goo goo dolls (:

Är du nöjd med ditt liv just nu?
jadå, . :)

Vart önskar du att du var nu?

utomlands.
Vad borde du göra just nu?
sova, plugga.

Kan du nå dina fötter med raka ben?
antagligen inte idag, har ont i röven

är du kär i någon?

inte än(:

Tror du på gud?
nej

Vad drack du senast?

vatten

Har du några tatueringar? isf vart?
vill ha!

Har du rakt eller lockigt hår?
rakt

Är du glad?
jag är inte ledsen iallfall :)

Är du piercad någonstans? isf vart?
näsan, + öronen då.

Vad har du för planer för ikväll?
plugga, kanske städa om jag orkar, sitta här och duscha sen sova :D

Hatar du folk som ljuger?
jo egentligen, :)

Har du någonsin varit helt förkrossad?
jaaa, det har jag

Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
njae.. kunnat i början sen sumpat allt, såklart : (Y)

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
hehhah, :D

Tycker du om ditt liv?

ogillar det väl inte :)
Vad tycker du mest om i ditt utseende?
 heeej

Förlåter du eller glömmer du?
förlåter nog.,

Vad är du rädd för?

om jag ska skriva allt blir det nog en lista

Har någon försvunnit ur ditt liv?
japp, tyvärr :/

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
haaha, aa!

Önskar du att du var kändis?

nej :)
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
mm :(

När grät du senast?
kom nog nån tår igår. men fråga mig inte varför. var nog så trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback