everybody talks

Skrivet 2008-11-19 @ 20:53:46
blir faktiskt ganska nöjd med mitt bild-arbete. bilderna blir faktiskt ganska bra. eller har bara gjort tre och en halv än sålänge. men den sista är på väg. blev riktigt nöjd med två svartvita, den i färg blev hyfsat. sen återstår det att måla klart den sista, i akvarell. får se hur det går. sen saknas det faktan och bildanalysen och såntdär också, men det kommer.
intressant fakta!

skolan är knasig, på alla sätt. bra och dåliga.
grät i skolan idag, vilket var en bra grej. eftersom att jag skrattade så mycket. :D
blabla.
fortfarande massa i skolan, fortfartande ingen one three hill för ida. nej, utan skolarbete.
målat heka kvällen. druckit en massa cola och massa vatten. hahah go!

nu ska jag väl bada, sen blir det för läggdax förr eller senare, och imorgon är det halvdag. TACK. skolan dödar mig verkligen nu, men jag fortsätter kämpa vafan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback