fade away

Skrivet 2008-11-21 @ 12:19:46
well, igår mådde jag riktigt illa.  hade "nära-feber"  grej. så jag tänkte inte gå till skolan idag. utan sova ut, och det har jag gjort! halv tolv blev det till:)   känns bra, men jag mår fortfarande inte  jättebra. ätit lite, fast  nu mår jag illa ;S
igår åt jag typ ingenting;s  mindr eän en halv macka till frukost, lite that, och nej jag åt inte mkt. sen när jag kom hem åt jag ingenting ;/   jag som brukar kunna äta hur mycket som helst. och nu mår jag illa när jag äter istället?
måste vara nån spänning,det började ju igår. oj jag kan ju undra va det är..  får hoppas att det är det iallfall. ditt fel, alltid att det ska bli så.
men det blev bättre igår ialllfall :D lite glad för det.

aja, idag händer det  nog ingenitng tror jag, borde ta det lugnt. får se ;D
och imorn får vi se igen. haha.

ska väl ta det lugnt nu iallfall.  så hejjjjjjjjjjjjjjjjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback