gets

Skrivet 2008-11-15 @ 02:59:14
okej, detta börjar bli freaky.  ;O



jag vet att jag hade snygga trosor på byxorna. 
fan vilka tider vi har haft. HAR också!! 

______________________________

vet en sak.
detta årets början, var ett rent helvete. allting va blää. hade vissa goa dagar. men sen kom allting tillbaks. mådde typ dåligt varje dag. började vara hemma från skolan. sjuk, illamåeende, ledsen, panikslag. allt.
gillade någon jääävligt mycket vilket sket sig totalt. men ett halvår ca varade mitt olyckliga gillande av denna boy.

nu är allting borta. killen är ute ur mitt liv. thats nice.
jag har itne mått såhär bra på evigheter.
vet att detär tack vara mina kompisar, tack vare att tiden gått och tack vare mig själv också föör den delen.
ville bara säga det.:o

imorgon , eller idag blir najs hoppas jag.
typ josefin,julia,åsa och jag :) får se om ems ska med.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback