hurra

Skrivet 2008-11-02 @ 19:46:45
jaha då har jag suttit och glott två filmer, medans jag försökt måla av en bild., den är inte klar riktigt än, men hyfsat bra blev den ändå (:

kollade på one tree hill och nu äre gossip girl. haha, fan vilken tv-nörd jag är idag! Men det är sånt som händer. borde plugga annat nu, men sitter här i sängen och är trött som jag vet inte vad för att plugga. ;(   imorgon blir det väl hard work work. plus att det är skola imorgon. back to real life, antar jag....
massa prov och sån skit  nu.  men jag skiter i spanskan. tyvärr, spanska är inte det viktigaste, (visst, man kanske inte ska säga så, men när det verkligen är nödvändigt att plugga in det viktigaste så är det)

faan, va jag saknar dig. smell, touch. FUUUCK!

annars är allt bra idag. orkade inte vara med emelie idag, inget illa menat. kunde inte va med kate heller, å förlåt till dom andra jag tacka nej till med =(  men idag är ingen bra vara med ida idag :D stackars hon som har så mkt att plugga, men stackars henne som inte orkar just nu... haha xD

Nej ida ta tag i plugget, bara tio min kanske?
jag har faktiskt redan försökt med det lite. ;D det gick som det gick!  hahahahooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback