lördagkvällen

Skrivet 2008-11-16 @ 13:38:29
igår var det kulkul!  vi åkte först till stan, jag julia och joséfin, en stund bara och kolla runt lite. sen åkte vi till bollebygd och handlade mat. då hade åsa hänkat oss också.  sen hämta julias syrra oss ;D så slapp vi gå iallafall. sen började vi käka och blablabla. sen badade vi badkar, med ljus och drinkar och sånt. myyyysigt !
ansiktsmask och kööret ;D haha.  det var riktigt trevligt. sen blev det massage och vänner. fan vilken myskväll alltså!

och när gick jag och la mig, IDAG då?  jo halv fem.  och bara för att min dator pajade just du, tack för den.
men det var väl bra. för vaknade nu, hade inte vart så bra att vakna senare.
för idag är det stääääd, plugg och massa sånt-som-man-inte-vill-göra.




so far away from where you are. vad fan har hänt emellan oss?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback