mad at me

Skrivet 2008-11-26 @ 16:36:40
jepp, jag stannade hemma idag. orkade inte kliva upp ur sängen i morses nästan. eller jo, jag hann äta frukost. sen dog jag.  så palla inte dra till skolan idag. har varit så jävla trött på senaste att plugget inte äns har blivit gjort. ;( vad händer med mig?
en månads tid är faktiskt mycket.


___
okej, om du nu ska skita i mig så mycket. så ska jag göra det samma.  Ska vara så "omogen" också. Du kanske inte har märkt det själv, men lilla gumman jag gör det. Så nu blir det inget mer dig. nope. för du har faktiskt vara väldigt omogen och tyken på senaste. och sånt tål jag inte. tål inte att bråka heller, så lika bra att lämna dig någon annan stans. kanske kan kasta mitt huvud i marken och se om du försvinner?    ;)

__________________
har pluggat lite, och nu är jag trött. sov ändå till två idag. det behövdes :)
får kanske fortsätta lite senare, antar jag.
imorgon blir det nog skola iallfall.

fredag blir det kanske josefin (: puss på det:D



_
oh boy, jag tror det är ditt fel:o


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback