past

Skrivet 2008-11-24 @ 22:03:48
ni vill inte veta vad jag gjorde idag. vill inte nämna det själv för jag är så jävla glömsk. fy!
bytte mobil till min gamla, blir verkligen arg på den. den är jääätteseg, och ful och ne kan rabbla upp en hel lista på varför den är dålig. men måste ju använda den. den adnra funkar inte. för att jag typ har pajat den, bra ida!

lite plugg blev det, men inte så mkt .. jag vet ju varför. glömska jävel!
hittade mitt usb iallfall, mitt liv är räddat. haha :D

imorgon, tunering:D kanske inte vinner, blir arg om vi inte gör det. men ska tänka på att vi spelar för att ha kul, spelar för att vi är bäst även om vi förlorar. spelar för 9c2 <3  vi är bäst vilket fall som helst, den du.

men ska väl ändå sova snart. eller något sånt,imorgon blir en riktig idrottsdag, kan man säga:D
vi har perfekt, idrott först, sen turnering. :D taggade måste vi bloi. ska inte säg aför mkt, då sktioer det sig.:D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback