save

Skrivet 2008-11-23 @ 13:22:13
sitter här stressad som ett as. vart fan är mina skolsaker? jo, såklart i skolan. vad i helvete ska jag plugga på nu? och jag har så jävla mycket att göra så jag spyr snart. helvete säger jag bara.
får ta hem grejerna imorgon och jobba hårt som tusan. jobbigt detta blir nu.
glöm inte ta med detta ifrån skolan imorgon :

musikartikeln
judeförföljelsen
spanskan
bilduppgifterna

sen har jag ju andra saker i skolan att tänka på. det blir inte lätt när man har allt det där. det ser inte mycket ut, men det är det. och det är ju inte allt.,, har ju det stora slöjdarbetet att tänka på. plus mitt teknikarbete. plus att lilla ida ska höja sig i alla ämerna?
tack och hej, men jag kör på, hårdre än aldrig förr. muaha,
en sak är ju att vi har tunering på tisdag:D yes yes yes! basket, otroligt kul. minus ä att lektioner försvinner. så då hinner jag ju visst inte jobba på mina fucking problem. men äsch, haha :D
jag hinner. jag hinner JAG HINNER :D


tack gud, åh va snällt. jag blir galen.

_____________________________
man måste väl erkänna att det kanske pirrar lite, (A) höhöhö.

jag känner för att baka, eller nåt.kan ju ändå inte plugga. ;/


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback