shine

Skrivet 2008-11-12 @ 17:12:52
jäklar vilken huvudvärk. sista lektionen, efter provet som gick ganska fint faktiskt, drog jag hem, orka inte mer. hade fått vänta en extra timme på bussen efter sista lektionen ändå. det klara jag inte av.
drog hem, la mig å läste, sen käka jag och kolla på one tree hill som precis sluta.
jag har ont så fort jag tittar på nåt ljust just nu. och nej, inga glasögon här inte, det har jag redan kollat upp.

blev glad på bilden idag. eller ja ... nåt var kul iallafall.  lärararen tyckte om bilderna, fick bra omdöme, kan man säga :)
yesyes.
imorgon är det ju utveckligssamtal, kan ju inte direkt säga att jag gillar dom. men vem fan gör det?
så, nu är två prov "avklarade" .. bara tre förhör kvar nu. imorgon och fredag. oj va roligt! 
och mitt huvud sprängs, har ju ätit, druckit (iallfall tillräckligt)  so what the fuck?;(
dunkdunk.

blir väl änny mer plugg idag. om jag orkar.



so, do you really care?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback