sjeuak.

Skrivet 2008-11-06 @ 15:14:53
och så vaknade jag i natt och mådde hur jävla illa som helst. så nej det blev ingen skola för mig idag.. men det var länge sen jag var hemma sjuk, så (:

somnade om sen och vaknade halv 12 eller vad klockan nu var. åt frukost och glodde tv. nu håller jag faktiskt på att plugga, det är så jävla mkt att göra nu, usch.

och jag förstår inte varför jag tyckte synd om dig? igår, snap så gjorde jag det;s  och jag har fan ingen jävla anledning till att tycka synd om dig. Men jag har tryckt bort dig jävligt bra på senaste ska jag säga. så jag har fan ingen aning varför just nu. Du är bara äcklig. kanske därför jag tycker synd om dig.
nejdu, jag har ingen aning. Det bara blev så efter den snabba titten på dig igår;o  ops :D

 __________

och jag vet inte hur det är emellan oss just nu, men det ordnar sig
nu ska jag må illa, ( känns som feber;/ ) och fortsätta plugga. detta måste ju ändå bli klart nångång.


så snällla killfan, stay out of my life. eller kanske ida, sluta tänka på vilken idiot han är, vad han har gjort, hur han har varit, hur han har blivit, och vad fan han nu håller på med. sluta baara tänka på det. du har massa annat och andra människor att bry dig om.
PRECIS ! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback