skånebesöket

Skrivet 2008-11-02 @ 11:32:25
ojoj, OM jag är trött.

men här kommer min helg:

fredag
vi åkte vid kanske halv fem på eftermiddagen.  i bilen blev det faktiskt plugg som jag sa :)   väldiigt bra när pappa kan hjälpa till också...  iallfall, vi åkte lite fel också.. så det tog kanske en halvtimme längre eller nåt. och jag var pissenödig som fan, och för att inte tala om hungrig!  hade ju inte käkat sen frukosten så.. plus att det var sveriges tråkigaste väg. ärligt, rondell, långsträcka, rondell, långsträcka.. fyra gånger om.  mums på den vägen säger jag bara.
japp, jag käkade en hel del godis på dit vägen också. men när vi väl var framme, så käkade vi på mcdonalds (A)  jag tog ju värsta menyn, tror ni jag blev mätt?   nej (A)  hahaha. så när vi kom hem.. jo då käkade jag godis igen.. plus lite jucie på det. haha.
( och ni kan ju aldrig gissa vad jag åt igår, jo PIZZA, ovanligt av mig, men detta har verkligen varit en fetishelg) 
iallfall, vi tittade på tv och litesåntdär pappa,emma och jag :)  sen blev det att blir trött till southpark, i love :D

lördag
dom väckte mig kl 7!  och jag hade knappast sovit nåt den natten. usch.
sen blev det frukost och såntdär.
och sen hämtade dom flyttsläpet och var tillbaks vid nio. VAD FAN GÖR JAG UPPE SÅHÄR TIDIGT OM DET INTE ÄNS BEHÖVS?  så tänkte jag då ungefär:D
men sen kom det lite folk som skulle hjälpa till. så vi packa på släpet och blabla. åkte därifrån  vid halv 11.  BLABLABLA. ialflall, nu är hon inflyttad på sitt nya stället. det blir nog mysigt tror jag :)  får kmma och hälsa på snart.
juste, jag glömde mitt täcke och min kudde där. nån hade tydligen trott att det var syrrans.. så.
mitt älskling täcke och min favoritkudde + det sc´hnöggaste lakanet också! damn säger jag bara. fick ju fan sova med tunnttäcke+filt idag :D  å en kudde som jag hade innan dock.. intressant fakta..  men måste ju få ut mina känslor vafan!
sen när allt var klart drog vi hem. eller nej, vi träffa emmas kille och sen handlade vi lite smottågott på ica. ;D haha.
sen blev det hemhemhem. stanna på mc igen, MEN IDA DITT FETTO :D
vi tog upp detta, hur stor jag hade varit egentligen, om ALLT jag hade ätit (i socker och onyttighetsväg) hade satt tag i mit. oh jävla, jag hade varit stor.  ... men jag har väl fått den turen att jag kan äta vad som helst tydligen. tills jag sväller på riktigt :o hahahha, jag oroar mig fan för det ibland.
iallafall, läste på vägen hem och så blabla. :D


idag
blev väck halv 11, fan kan en stackars tjej aldrig få sova ut eller?
frukost,
gick ut och fotografera ochj kolla på min katt som sitter uppe i trädet. jo, min syrras jävla hund har skrämt upp den igen. hur lyckas han?  Måste skylla på mamma eller pappa idag. man kan ju fan inte släppa ut som samitidgt?  åh stackars den katten iallfall,  han har råkat ut för mkt han..
men det blir väl slapp idag. och jag vill inte ens ta upp ordet som börjar på P..
godnatt ungefär.....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback