this part

Skrivet 2008-11-29 @ 11:09:02
vaknade faktiskt upp ganska pigg idag. är dock inte lika pigg längre. men iallfall.
somnade hyfsat fort( ca halvtimme ändå )  sen drömde jag bra drömmar. vaknade kanske bara en gång. Dom bra drömmarna måste ha gjort sitt positiva!

känner för att baka, eller gjorde. tills jag kom och tänka på en sak och blev sur/arg. jag borde inte ta åt mig, jag vet hur du är.  But i can't help it. men ska göra någonting för att få ut det ur tankarna.
har många bra positiva saker nu :)


__________________________________________
jävla expert på aatt få folk att må skit är du. skäller ut en precis hela fuckin tiden. Trycker ner? ja, det vet du ju redan att du har gjort på mig typ 1000 gånger. och då menar jag verkligen tusen.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback