blähår&dåligtsjälvförtroende.

Skrivet 2008-10-19 @ 18:59:56
jag ska klippa av håret. jag måste och det är jag faktiskt jävligt ledsen över. har oroat mig hela fuckin dagen. jag hatar verkligen att klippa mig. vill inte !!!!! jävla blääeee.

och när jag tänker på dig så är det alltid bara för att jag tycker synd om dig. du kanske har det svårt men det tycker jag att du förtjänar. fast så tänker jag inte alltid. ibland tycker jag verkligen riktigt synd om dig, på riktigt. men ja vad kan jag göra åt saken?  har mina egna problem att ta hand om:D

tror faktiskt jag stannar hemma imorn, från praoen. jag är ju fortfarande sjuk och ska väl inte smitta mer folk än jag redan gjort ;) höhöhöh..
i'm evil.

nu ska jag väl ta ett bad.. eller sen, glo på tv och bara tänka på mitt stackars hår. som jag faaktiskt tycker synd om. eller aa det kanske är mig själv jag tycker synd om, men det är bara för att jag blir alltid så jävla ful när jag har klippt mig.. kanske ska säga- ännu fulare än vad jag redan är.
haha, va tycks om mitt självförtroende?   
men jag försöker väl bygga upp det, hur snabbt det nu går. hahaha, jag är verkligen sämst.
oj,nemen?:D

_____________________
 if you could only see.
 fan va jag saknar den tiden. du var verkligen allt man kunde snack med:D  men neeeeeeopp, blir man konstig så blir man. inte ditt fel... (harkel)

men jag klarar mig, fattar bara inte hur jag kunde spendera sån jävla lång tid på att må illa för dig hela tiden. typ ett år. hahah patetiskt faktiskt. men det är över nu, helt!  och det är jag jävligt lycklig för:D

plus att min syrra kommer hit snart från skåneland!  hon vill ju träffa ozzypozzy..

ska väl snörpla mig vidare nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback