but you can't have it

Skrivet 2008-10-10 @ 16:52:14

HUR

Svarar du i telefonen: hej det är ida, hej, eller aa?
Gör du när du är kär i fel person: dricker mjölk...   nej men som vanligt  då alltså? =)    bajskillar.
Tycker du om gul-bil-leken: jaaa (A)
Mycket pengar har du i plånboken just nu: nada
Mycket är klockan: 16.48
Många kontakter har du på msn: inte inne så blä:D
Spenderar du en regnig dag bäst: framför tv;en, datorn eller kompisar

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
  jag orkar fortfarande inte kolla  nåt (A)
Pratar du med på msn just nu?  nepp :D
Ringde dig senast? pappa
Pussade dig senast :  abrahamn
Hade du sex med senast? gud ;o
Vill du kasta en sten i huvudet på? hahaha nja
Saknar du mest just nu?  jadu
Ska du träffa imorgon? några ;P
Sov du med senast? - haha kudden? (A)
Festade du med senast? - aj dånt know?
Vem fick du senast sms av? haha kommer inte ihåg och orkar verkligen inte titta


JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
ja
Gråtit en hel natt: nja
Duckit så du spytt: nöff
Åkt vattenskidor: nej:o
Åkt rullstol: aaa :D
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr:   det har jag säkert gjort, (jag har sämst minne)
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet:  jepp sometimes vill jag fortfarande:D


jag har inget liv just nu och jag är skittrött och orkar inte göra ett piss. men ändå gör jag detta?  va mobbad jag är:(
men nu ska jag gå och äta.
och får inte träffa klassen på tre veckor, fuckhelvete säger jag bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback